Direktlänk till inlägg 28 december 2010

" Hästblogg"

Av Izabelle Jonasson - 28 december 2010 17:40

Jahopp, nu har jag skapat en blogg. Något som jag aldrig ha gjort förut.

Denna blogg kommer handla om hästar och min resa till att bli hästskötare.

Jag kom in på skolan jag sökte    Så nu börjar jag den 24/1-11 !


Jag ska ha med mig min lilla stjärna till skolan med !


Igår var jag, mamma och pappa i tingsryd och det slutade med att jag fick ridhjälm, ridstövlar, ridvantar och en grimma till min flicka ! :)


  



Har inget mer att säga idag men men och kvinnor !


Ha det gott!


// Izabelle

 
 
Ingen bild

Eva

28 december 2010 20:03

Grattis !!
Åh så glad jag blir för din skull :o)
kram på dig // Eva

Izabelle Jonasson

2 januari 2011 16:54

Tack så mycket Eva :)
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Jonasson - 24 januari 2011 22:45


Första dagen i skolan ! Pirr i magen som bara den ! Vi skulle vara i Olofström klockan 10:00 för upprop och information. Det började med att vi körde hemifrån uungefär vid 8. pappa hade tagit ledigt för att köra mig    Sen var det att åka run...

Av Izabelle Jonasson - 10 januari 2011 22:15

Denna dagen har jag ungfär inget att säga om.. Ha varit en tråkig dag rakt upp och ner. Kanske ska jag åka till Halmstad i helgen, men bara kanske det vill säga. Annars så ha dte varit att ligga i soffan och pratat då och då med mamma      ...

Av Izabelle Jonasson - 9 januari 2011 19:05

Jag vaknade vid 10 idag och gick upp och pratade med mamma och pappa. Sen var det att slappa till klockan blev halv ett så åkte jag till stallet. Så mötte jag Anna och hennes dotter där! Sen tog vi in hästarna och gjorde dom iordning och sen bar de...

Av Izabelle Jonasson - 8 januari 2011 23:30

Jag vaknade av att mammas mobil ringde flera gånger. Blev redigt irreterad och fattade inte varför hon inte svarade i sin mobil?!?! Så jag gick upp och svarade i hennes mobil och dte var min syster. Men mamma och pappa var inte hemma och deras mobi...

Av Izabelle Jonasson - 7 januari 2011 23:30


Fredag! Jag fick sova hur länge jag ville idag, så jag vaknade vid 11. Men jag förstod inte varför mamma och pappa hade väckte mig ? När jag kom ut i köket låg det en liten lapp med saker jag skulle göra.... Mamma och pappa hade åkte till min pap...

Presentation


Min väg mot hästskötare !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards