Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Izabelle Jonasson - 7 januari 2011 23:30

Fredag!

Jag fick sova hur länge jag ville idag, så jag vaknade vid 11. Men jag förstod inte varför mamma och pappa hade väckte mig ?

När jag kom ut i köket låg det en liten lapp med saker jag skulle göra.... Mamma och pappa hade åkte till min pappas faster och sen skulle dem göra massa andra saker.

Men på den här lilla roliga lappen stog det att jag skulle dammsuga huset, ut och SKOTTA    och massa annat......

Men jag gjorde det, snäll som jag är !   

Sen när jag var klar och jag satte mig vid datorn och Puma låg på sängen hör vi något utom hus ?!?!  Då är det 3 mörka gubbar som gick runt på vår gård ! Lagom kul när man är ensam hemma och det är mörkt ute. Jag ville ju inte öppna heller och fråga vad dem ville eller vad dem gjorde ! Jag satt resten av kvällen på mitt rum och väntade på mamma och pappa skulle komma hem.


  



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min väg mot hästskötare !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards